woensdag, juli 12, 2006

Eeste post

Ik geef het niet op, ik wil een leuk blog, net als zoveel anderen, dus hier ben ik nog eens met een nieuwe poging. Misschien ook wat meer posten nu ;-)

Onze kleine minoes voelt zich ondertussen beter, de antibiotica voor haar niesziekte is aangeslagen. Ze dartelt en speelt dat het een lieve lust is nu.

Op borduurgebied gaat het weer een beetje de goeie richting uit. Zondag een leuke dag gehad met Ilse en Chantal, en eindelijk weer geborduurd sinds lange tijd. Ik ben aan de San Man SAL van Juli begonnen. Chantal heeft hem ondertussen al af, de snelle borduurster ;)


Verder ben ik aan een FBI project bezig zoals Bianca dat noemt, dus dat toon ik later wel eens ;)

Morgen maar eens verder uitzoeken hoe alles hier werkt. Nu even snel nog gaan winkelen, voor alles dicht is.

Geen opmerkingen: