vrijdag, juli 14, 2006

vrijdag vandaag

Vandaag vrijdag, voor de meeste mensen de laatste werkdag van de week. Voor mij ook nog het weekend te werken, maar met leuke vooruitzichten, want maandag ga ik met de kindjes en de oma met de trein naar de zoo van Antwerpen. We gaan er mijn ma haar pennevriendin ontmoeten, dus best wel spannend uitstapje.

Vandaag ook D&D dag (staat voor Dungeons & Dragons), met mijn broer als dungeonmaster en onze vrienden als spelers. We zijn een avontuurlijke bende bijeen : een magier, een ranger, een priester en ik als fighter. We gaan op avontuur om het kwaad in en vergeten tempel te verdelgen.
Voor wie dit allemaal raar klinkt, D&D is een fantasyspel, gespeeld aan een tafel, onder vrienden. Een goeie sfeer en en veel fantasy, en je bent vertrokken ;)
info : http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/whatisdnd

Op borduurgebied moet ik mij wat haasten aan mijn fbi project, want anders ben ik nog de laatste klaar met de San Man SAL van juli ;)

Moet ook nog eens opnieuw leren om foto's via mijn nieuwe printer op het net te krijgen. Mijn man heeft het al eens getoond, maar het lukt weer niet meer, dus dat wordt weer op les. Ook om deze blog in orde te krijgen zal hij me moeten helpen, hoe ik links en zo moet toevoegen. Heb nog veel te leren op computergebied ....

1 opmerking:

carin zei

Wat gezellig !!! Jij ook al een blog. Ik begin het nog druk te krijgen om alle blogs door te lezen nu iedereen er een begint ;)
Maar ... wel gezellig hoor.
Het eerste begin is er, Minoes is een schatje zeg en je Sanman ziet er ook al mooi uit.