vrijdag, augustus 04, 2006

Nieuwe werkjes

Wat is dat met een borduurster en de drang om steeds maar aan iets nieuws te beginnen ? Ik heb die drang toch en weet uit goeie bron dat er nog zo borduursters zijn ;)
Mijn nieuwe project is deze keer een megaproject van Heaven and Earth designs, genaamd Story Keeper . Langs de ene kant ben ik er wat bang voor, want het is een megaproject, 300 op 433 kruisjes . En langs de andere kant ben ik zo in de ban er van dat ik er direkt zou aan beginnen ;)

Een tweede project waar ik binnenkort ga aan beginnen, maar wat nog in bestelling is, is , is een halloween afghan. Het is gemaakt op dezelfde stof als de NHA, maar omdat dat eigenlijk nogal wat rotte stof is om op te werken ga ik hem maken op gewone stof en dan zelf eerst de hokjes maken, net als Ilse en Chantal gedaan hebben voor hun NHA. Het patroon is nog in bestelling bij 123stitch, net als het patroon dat ik ga maken voor de halloween kussen exchange. Maar daar ga ik lekker geen foto van tonen, want dat is een fbi project ;)
Deze namiddag ga ik verder met de juli SAL van San Man, want het deel van augustus is in de mailbox gevallen, en het ziet er weer super uit !!


Vandaag begint ook ons verlof. Lekker 14 dagen uitrusten en nisk doen. Van 14 tot 18 augustus gaan we dan op vakantie naar Duisland, naar de Eifel. Heb al een paar leuke dingen gepland daar. Als mijn echtgenoot een ommetje wil doen gaan we naar de Heks van Winninge kijken, dat is een fontein op het marktplein in Winninge, en met de wijnfeesten eind augustus loopt er uit de fontein wijn ipv water, jammer genoeg gaan we daarvoor iets te vroeg zijn... Maar ik kan er dan toch een leuke foto van nemen ;)

Deze avond nog een gezelschapsspelletjes avond met vrienden en lekkere snacks, en ons verlof is goed ingezet. We gaan Arkham Horror spelen, een bordspel naar Call of Cthulhu van HP Lovecraft. Ben eens benieuwd ... Ik hou jullie op de hoogte .

1 opmerking:

Carin zei

Ik kijk nu al uit naar je vordering van Storykeeper !!!
Ook de halloween afghan lijkt me reuze mooi worden.