donderdag, augustus 24, 2006

Terug thuis

Sinds vorige vrijdag zijn we terug van vakantie .... Ondertussen heb ik er ook alweer de eerste werkdag opzitten, net als Michael. De kinderen kunnen nog even nagenieten, want de school begint maar 1 september. Het zal er snel genoeg zijn : boekentassen en pennezakken liggen al klaar, nieuwe turnzakken, nu morgen nog even de turnpantoffels passen en dan zijn ze gesteld voor het nieuwe schooljaar.

Een verslag van de vakantie volgt nog, als ik leuke foto's heb uitgezocht ;-) We hebben er zoveel ....

Mijn Kerst RR is ook al een tijdje weer terug, maar ik moet er zelf nog mijn hokje op vullen.


Er heeft al een lieve stitching Angel aangeboeden om dat voor mij te doen ondertussen .... Chantal is zo een schatje !!! Dan moeten alle hokjes nog een wit randje en gouden lijntje krijgen, net als het rechtse hokje en dan kan ik hem afwerken als tafelloper.

Geen opmerkingen: