vrijdag, september 01, 2006

1e schooldag



Vandaag 1 sptember, de eerste dag van een nieuw schooljaar voor onze kinderen. Voor Tara een grote dag, want ze gaat naar het eerste leerjaar. Met haar nieuwe boekentassen en het leren lezen en schrijven in het vooruitzicht zag ze het vandaag helemaal zitten. Ze is goedgezind vertrokken. Thorben keek ook al uit naar het terugzien van al zijn vrienden. Het derde leerjaar voor hem al, ze worden groot.


Vandaag voor mij het afwerken van mijn fbi projecten ;-) Straks om tien uur naar de handwerkwinkel om stofjes, en dan deze namiddag de stikmachine uit de kast ahlen. Als ik tijd genoeg heb ga ik ook nog mijn Witchy Washy afwerken. Heb nu ook nog een Vlad's Vashday te doen en een Kerstwas, dus dat wordt een leuke collectie in de berging/waskamer.

Geen opmerkingen: