zaterdag, september 09, 2006

heksjes


Niet kunnen wachten op de heks Florien lessen heb ik even in mijn stofjes stash gespit en wat kom ik daar tegen ? Nog twee paketten om een heksje te maken. Het eerste is Winnie Witch.
Dit heb ik eens gekregen in een pakket in een exchange, ik denk van Jacq B als ik me niet vergis. Mijn voornemen is dit dus nu eens te gaan maken. Voorspittende heb ik ook nog gevonden Heksje langbeen. De stofjes in het pakket komen wel noet overeen met de stofjes op de foto, maar dat stoort helemaal niet. De stofjes die ik heb zijn paarsgetint, vind ik heel leuk !!

Deze namidag ga ik werekn een kopietje nemen van eht werkblad, dan kan ik de delen en patroontjes al uitknippen, en deze ook eens in elkaar steken.

1 opmerking:

carin zei

Wat zijn die heksjes leuk !!!! Vooral heks langbeen hihi, die is echt grappig zeg.

Je tuindecoratie vind ik ook erg mooi gemaakt