vrijdag, september 22, 2006

hobbysalon Mechelen

Vandaag was het de langverwachte dag, het hobbysalon in Mechelen. Naar deze beurs kijk ik elk jaar uit. Vele hobbies onder 1 dak, en je vergapen aan alle moois. Vandaag was een extra speciale dag, want ik heb Willeke ontmoet, een vriendin vanop het borduurhoekje. Willeke en Chantal hadden samen afgesproken, en toen ze binnen waren ben ik ze gaan opzoeken. Het was een hele leuke en fijne ontmoeting !! Zeker voor herhaling vatbaar. De beurs afgeschuimd, samen gegeten, en leuke dingen gekocht. Het was een hele fijne dag vandaag, jammer dat hij voorbij is ;)
En wat hebben we gekocht ? Ik vooral patxhwork en halloween gerief, maar juloie verwachten van mij niet anders natuurlijk ;)

de sneeuwmannen en pompoen is enkel de patroon, het heksen pakket is een volledig pakket, met alles er in om het paneel te maken. Mijn vingers kribbelen om ergens aan te beginnen, maar eerst mijn fbi projecten maar eens afwerken. Wat staat er niet op de foto : mijn stuk speculaas met marsepein ;) en de workshopbeschrijving van een schaarhoesje.

Gisteren donderdag heb ik me ook ingeschreven voor de kartonnageles. Ik ga een victoriaans naaidoosje maken, in dezelfde stofjes als mijn heks Florien. Heb er helemaal zin in ;)


Heb een fijne dag gehad vandaag, jammer dat hij voorbij is.

Willeke, we doen dit zeker nog eens over !!!

1 opmerking:

carin zei

Wat een prachtige dingen heb je gekocht zeg, haast jammer dat je de foto van zover af gemaakt hebt ;-)
Wat is die vliegende heks mooi met de katten eronder... de heksenpanel zeker ??? Ik ben nu al benieuwd naar als je hem af hebt.

Ik was ook verwend vandaag, lees maar eens op mijn log.