donderdag, september 07, 2006

Nieuw begin

Vanaf vandaag een nieuw begin, wat bedoel ik daarmee, wel : ik werk weer 4/5 en heb me eindelijk ingeschreven in de fitness. Ik doe het rustiger aan (nou ja, rustiger) en doe dingen die ik leuk vind. Heb nog een FBI project of twee, maar ik vind het gewoon leuk nu om ze te doen, geen RR verplichtingen meer en zo....

Dus, mijn eerste ding is fitness. Vanf vandaag ben ik begonnen met fitnessen. 15 min step en 5 min fietsen. lekker 200 kal verbrand ;-) Het is een begin he..... Nu binnen een week of twee een dieetje erbij en hopelijk slank ik dan een paar kilootjes af.



volgende ding is : ik heb me ingeschreven voor handwerklessen. De eerste les is eind september en de tweede les is eind oktober. En wat maken we....een heksje natuurlijk. Ze heet Florien en zal bij mij in licht paarse tinten komen. De stofjes zijn zoals het heksje aan de linkse kant, maar dan in licht paars. Mijn vriendin Saskia gaat mee en heeft voor de rode tinten gekozen. Mijn ma gaat ook mee, en die koos voor het kleurenpallet zoals het heksje aan de rechtse kant.
Foto's hieronder zijn van mijn stofjes. Het kantje is om aan de pijpen van de broek te doen.

Ga me ook nog inschrijven voor een cursus kartonnage. Wil graag een victoriaans naaidoosje maken, dan kan ik me vast oefenen voor als ik mijn LB halloween huisje ga maken.

Gisteren ben ik ook getagd ..... het is nu de bedoeling dat ik 5 gekke dingen over mezelf vertel.... even denken

1. Heksengek.....dat slaat wel op me denk ik en dat kunnen mijn vrienden wel beamen. Overal waar ik kom zoek ik naar heksen, zelfs op vakantie rijden we kilometers rond om naar een wijnheks - fontein te gaan kijken. Mijn huis hangt ook vol heksen, aan mijn sleutels, in mijn auto......gewoon heksengek

2. zeer impulsief..... mijn man zegt steeds, als jij iets in gedachte hebt, dan moet dat direkt, kunnen of niet.... en daar is wel iets van. Kan plots aan iets denken en dan moet ik daar dirket heen, of direkt om.... Laat ik maar niet vertellen hoe ik ben als dat niet lukt ;-)

3. Koffie ...koffie maakt mijn dag.....daarna ben ik steeds in een beter humeur.....Koffie hoort er gewoon bij....

4. Stash...niet alleen borduurstasch, ik heb ook een stofjes stash, een dvdfilms stash, een boekenstash, een kookboekenstash, een scrapbookstash (die ik dringend eens moet gaan gebruiken), een hobbietijdschriftensstash.....

5. Net als Carin heb ik ook zoiets van .... Zouden jullie niet eens dringend opruimen en jullie spullen opbergen, terwijl mijn hobbiespullen heel het huis rondslingeren.... nou ja, dan hoor je ze wel hoor .... ;-)

Ik kan zo nog een tijdje doorgaan met gekke dingen, ben gewoon gek, hou van halloween, hou van plezier, heb ook wel iets voor handtassen en sleutelhangers, ..... maar ik mocht er maar vijf opnoemen.....

dus nu mag ik taggen..... Jacqueline W, you're it ;-)

Geen opmerkingen: