donderdag, oktober 12, 2006

Margaret Sherry


Deze week zijn Carin en ik in het geniep samen aan een nieuw project begonnen. Het is eigenlijk bedoeld om op een afghan te zetten, maar wij maken het gewoon op jobelan, en doen er daarna een leuk kerststofje omheen om als wallhanger op te hangen. Het is een patroon uit een Engels tijdschrift. Deze maand was er deel een en volgende maand komt deel twee, dus hopelijk ben ik in een maand waar ik moet zijn ;-) Het zijn 12 vakjes, 6 nu, 6 volgende maand. Ik ben rechtsboven begonnen en had er graag een randje om. Heb een rand gemaakt van een draadje wit en een draadje rood. Ben met de voetstapjes begonnen die door het verhaal lopen, morgen ga ik verder met de rest.
Vandaag ga ik eerst de stiksteekjes afwerken op mijn halloween exchange, want aan iets nieuws beginnen is altijd leuk, maar de andere dingen moeten ook af he !!!


Dit is hoe ver Carin al is. Dan hebben jullie een idee van wat er nog op komt.

Geen opmerkingen: