dinsdag, oktober 17, 2006

Stofjes verven en een halloween exchange


Deze week heb ik voor het eerst zelf stofjes geverfd. Nog even de hulp in geroepen van Jacqueline en Bianca , om zeker te zijn dat ik goed te werk ging en dan aan begonnen. Eerst badje klaargemaakt, dan stofjes erin, effe roeren en dan 24 uur laten weken. Daarna heb ik ze goed gespoeld en gewassen ..... en dit is het uiteindelijke resultaat.


Op mijn borduurhoekje heb ik ook meegedaan aan een halloweenexchange. We moesten een kussen maken. Gisteren heb ik het kussen op de bus gedaan, dus kan nog geen foto plaatsen, want het is nog niet aangekomen bij de eigenaar, dus dat moet nog even wachten. Wel heb ik een foto van het kussen dat ik heb gekregen. Het is van Marc, en ik ben er heel blij mee, het is helemaal mijn ding.

This is a picture of the pillowcase I recieved from an halloweenexchagne.


Ik heb gisteren ook een beertje afgewerkt voor een RR die hier al beschamend lang ligt. Nu gaat hij naar mijn ma, en die werkt zo vlug mogelijk haar ding af, dan kan hij terug naar de eigenaar.

I finished this bear for an RR.

Geen opmerkingen: