zondag, november 12, 2006

eerste scrapbook stappen


Karine, het is gelukt, de eerste twee pagina's van mijn scrapbook zijn gevuld ;) Deze namiddag heb ik al mijn scrapbookspullen eens bij elkaar gezocht die ik de laatste twee jaar heb verzameld, en me in de speelkamer een tafel toege-eigend. En hier zij de twee eerste LO's (zoals dat dan officieel heet )

I started scrapbooking today. I made myself some room in the playroom of our Children, searched all my stuff I collected over the last year, and got started. Here are the two first LO's (as it is officially called)


De eerste is van Tara, natuurlijk met roze, haar lievelingskleur.

The first one is one of my daughter Tara, in her favourite colour : pink


Tweede is van Thorben, met baskettermen. hij is gek op basket en speelt nu zijn tweede jaar. De eerste ploeg van Okapi Aalstar speelt in eerste klasse sinds dit jaar en staat daar op de eerste plaats. Thorben heeft met zijn ploeg gisteren gelijk gespeeld tegen een hele sterke ploeg. Goed gedaan !!

Second one is of my son Thorben. He loves basketball and plays for his second year now, with Okapi Aalstar. They did good this weekend, draw against a really good team.

1 opmerking:

Karine zei

Hé Hé , eindelijk ! en kijk eens hoe mooi !!