woensdag, november 01, 2006

Man met de hamer

Zoals Jacqueline in haar blog zei, de man met de hamer is langs geweest...hier dus ook, en hij is nog niet helemaal vertrokken :-( De laatste tijd heb ik wat te veel hooi op mijn vork genomen, en daardoor ben ik oververmoeid.... Vanaf nu gaat alles rustig aan , en doe ik enkel nog waar ik zin in heb ;-)

Ik ben wel creatief bezig geweest ondertussen. Ik heb een scharenmapje gemaakt voor mezelf, en ook eentje voor Virpi, mijn Finse pennevriendin. Heb heks florien afgewerkt in de naailes, en een naaidoos gemaakt, die ik wel als schrijfdoos ga gebruiken.
Ik heb ook de eerste stappen gewaagd in het scrapbooken / canvas-art. Heb voor mijn vriendin Hilde een canvas-art gemaakt met een foto van haar nichtje er op.

Aangezien blogger mijn foto's niet wil up-loaden, kan je mijn werkjes hier bewonderen ;-)

http://community.webshots.com/album/555273085zvuBUp

Link is to the crafts I made the last two weeks.

1 opmerking:

Karen en Marc zei

die heks is super zeg. Wat een lieverd, helemaal niet griezelig. Heel mooi gedaan.