zondag, november 19, 2006

Naar Chantal

Vrijdag ben ik naar Chantal geweest. Als verrassing had ik voor haar ook een heks Florien gemaakt, maar dan in andere kleurtjes dan die van mij. Ze heeft een goeie thuis gevonden ;)

Made this witch Florien for my friend Chantal, who I visited last Friday.

Ilse was er ook en we hebben samen ook onze scharenmapjes gemaakt. Iets anders dan op de instructies, maar allemaal om te mooier. Het mijne is met twee scharenzakjes, omdat het speciaal voor Karine was, om haar scharen voor het kaartjes maken in te stoppen, en niet om als naaimapje te gebruiken. Voor Ilse was het de eerste keer dat ze kartonnage deed, maar het is super gelukt, zoals je zal zien aan de foto's.

We also made our scissorcases together.





Gemaakt door Iris voor Karine

made by Iris

gemaakt door Ilse

made by Ilse

Gemaakt door Chantal

made by Chantal

Ik ben er ook begonnen aan de eerste steekjes voor mijn halloweenafghan. Net als Ilse bij de NHA gedaan heeft en Chantal aan het doen is bij de halloweenafghan, ga ik zelf de vakjes borduren, een monnikkenwerk dus ;)

Ben onderaan rechts begonnen.

also started on my afghan for halloween, I'm going to make the squares for it myself.

This is the bottom right.




5 opmerkingen:

carin zei

Wat is die heks mooi geworden enne ... als Chantal hem niet meer hoeft, je weet waar je hem naar toe kan sturen LOL.

De scharenmapjes zijn ook prachtig geworden !!!

En de afghan .... nog even door prikken en de ruitjes staan erop ;-)

Karen en Marc zei

ik sta ook op het lijstje, dus als chantal het niet meer hoeft en carin ook niet, mag het hier komen wonen, hihi

echt ontzettend mooi allemaal hoor.

Vrouwe Nack zei

Jullie hebben prachtige scharenmapjes gemaakt! En wat een klus he, al die kruisjes op je afghan... zucht ;)

groetjes van Bianca

Virpi zei

Beautiful witch and scissorcases. I'm looking forward to see what kind of your afghan is going to look like. I have stitched your pay it forward challenge gift but I want to do something else too so you have to wait a little.

Iris zei

Bedankt voor de complimentjes !!!