maandag, december 04, 2006


Even een update, want het is even geleden dat ik hier ben geweest. dit is een foto van mijn eerste kerststukje dit jaar. Staat te pronken op de sazlontafel. Jammer dat ik moest werken dit weekend, of ik had de kerstboom al geplaatst ;-)

My first christmaspiece this year. Too bad I had to work this weekend, or I had put the Christmas Tree out already ;-)


Vorige maandag ben ik samen met Willeke bij Chantal geweest en hebben we allemaal een sneeuwman geverfd. De rode hoed is die van mij, de blauwe van Willeke en de groene van Chantal. Ik ga de op een krans zetten en aan de deur hangen. Eerst nog aan sparre groen geraken, en dan maak ik er wat van ;-)

Made this snowman at Chantal's last monday. The one with the red on the hat is mine.


Ben ook begonnen aan de halloweenafghan. Dit is mijn eerste blok. Gaandeweg doe ik ook de vakverdeling zelf.

I started on an halloweenafghan. This is my first blok. It is on jobelan, I am making the lines myself also.

1 opmerking:

Karen en Marc zei

Wij zijn hier heel benieuwd naar die afghan. Is het van een bestaand patroon voor afghannen?