woensdag, september 29, 2010

Laatste septemberdagen

De laatste dagen van September zijn aangebroken, tijd om de herfst- en halloweendecoraties uit te halen ;) Deze leuke herfstschaal heb ik van mijn schoonzus Wendy gekregen vorige zaterdag. Het snoepjeszakje is zelfgemaakt, met een design van Sanman Originals : Ready to carve.


Ook het halloween boompje begint vorm te krijgen. Er hangen een paar oude, en al een paar nieuwe dingen in, en er zijn er nog een paar in de maak.


Vorige zaterag heeft mijn man een kwis georganiseerd, helemaal zelf samengesteld.hier zie je de deelnemers die het toen nog helemaal zagen zitten ;)

En dit is de uitslag

2 opmerkingen:

Carin zei

Ik ben benieuwd welke halloween ornamentjes er nog bij komen !!
groetjes Carin
http://cazwa.punt.nl

Wendy zei

Ik heb ook mijn halloweendecoratie boven gehaald, ik kon niet meer wachten, het brengt steeds een gezellige sfeer in huis. :)
Mooie borduurwerkjes trouwens!

Groetjes,
Wendy x