vrijdag, november 12, 2010

De Sint

Ik ben weer in de Bak-een-taart mood... en dit was het lekkere resultaat... Een appeltaart. We hebben ze koud gegeten, maar ik denk dat ze ook heel lekker is warm met een bolletje ijs...


11 november is St Maarten in Aalst en omstreken (net als sinterklaas,maar dan vroeger in het jaar), en dit is wat de sint heeft gebracht ....


Sinds vorig jaar zet ik ook weer mijn schoentje, en dit lag in die van mij : het laatste nieuwe kookboek van Nigella Lawson. Hij is al doorkeken van voor naar achter en omgekeerd ;) Er staan een heleboel lekkere , simpele recepten in die ik zeker eens ga uitproberen...

1 opmerking:

Simone zei

Doen jullie met Sint maarten ook je schoen zetten? Hier gaan de kinderen met lampions langs de deuren (net als halloween) en halen snoepjes op. Helaas stormde het gisteren veel te hard!
Dat kookboek lijkt me heerlijk! En die appeltaart ook...