donderdag, november 25, 2010

wensenkermis kadootje

Op mijn borduurclubje doen we elk jaar een wensenkermis, en dit jaar was het thema Kerst. Van Carin kreeg ik dit zeer mooie ornamentje voor in mijn ornamentjesboompje te hangen. Daar gaan deze week de halloween ornamentjes uit en komen die voor Kerst er in...

Het is vandaag ook beginnen sneeuwen hier , en ik moet zeggen, op een half uurtje tijd lag er al een mooie laag sneeuw, en hij blijft voorlopig liggen.. Gelukkig hebben wij voor de volgeltjes al gezorgd ...

1 opmerking:

Carin zei

Bij ons ligt er nog steeds GEEN sneeuw, vandaag schijnt zelfs de zon hoewel het wel erg koud is buiten, maar ik wil ook sneeuw !!!!
Dat uiltje ga ik denk ik nog eens borduren want ik vond die reuze leuk om te maken.
Groetjes Carin
http://cazwa.punt.nl
(ik kan alleen beantwoorden met mijn engelse blog dus dan maar op deze manier).