woensdag, december 08, 2010

Nog meer Kerst.....

Eerst moet ik nog een kussen tonen dat ik al een tijdje geleden heb gekregen van Jacqueline voor mijn verjaardag. Het is nogal een donkere foto, maar het kussen is prachtig !!!

Ik heb een paar Kerstonrnamentjes afgewerkt. Er staan er drie incognito op de foto omdat ze binnenkort op de post gaan richting ...., .... en .... ;)

De herfstschaal die ik van mijn schoonzusje had gekregen is nu een Kerstschaal geworden....

En de Kerstboom staat er : zelfs de Kerstelf is al aanwezig ;)

En dit is de vordering van mijn huidig, te laat, halloween project dat ik toch nog dit jaar wil afwerken... Het is een deel uit een patroon genaamd The Crypt Club.






2 opmerkingen:

Wendy zei

Zeer leuke versieringen, er heerst echt een gezellige sfeer bij jullie thuis! x

Annelies zei

het ziet er gezellig uit Iris!
Een vraagje, van wie is het patroon van Moose be Christmas?