dinsdag, februari 07, 2012

over poesjes en potjes ....

20 januari was het een feestje van het werk en het thema was sprookjes. Onze afdeling had als thema "de gelaarsde poezen van de dagkliniek".


links mijn vriendin en collega Marijke


Onze dochter volgt kunstacademie op zaterdag voormiddag en vorige maand hebben ze een kunstwerk gemaakt voor de tentoonstelling waar je hier de opstelling van ziet. Tara's pop is achteraan, met de lange vlecht.


Van  Bianca kreeg ik vorige maand een superleuke verrassing in de bus. Een scharenhangertje helemaal in mijn kleurtjes en thema ...


Heb me lid gemaakt van de Linda Meyers Yahoogroep. Ik wist dat ik ergens nog aan een patroon van haar begonnen was dat niet was afgewerkt, dus ging ik op zoek..... maar vond het niet. Wat ik wel tegenkwam is mijn plank met heksenpotjes die ongeveer op de helft is. Vorige week heb ik de chocoladepot afgewerkt en dus daar ga ik nu even aan verder.....


Even tussendoor een freebie voor Valentijn gemaakt van The Primitive Hare. Link vind je hier .

3 opmerkingen:

Bianca den Herder zei

Goed werk hoor, weer een UFO richting AFFO ;). Grappig, ik had mezelf beloofd geen nieuwe start meer te doen, maar ik heb de eerste uitzondering alweer gemaakt! Precies dezelfde als jij, nog wel in het begin stadium, de "Valentine". Prachtige kleur heb je gekozen, verloopgaren denk ik? Mijn kleur is meer roze (six strand sweets, strawberry jam). Keep up the good work ;)!

Carin zei

Leuk die gelaarsde katten :-)
Oeps .. ik heb die heksenplank ook nog steeds liggen maar haak vaak weer af als ik het zwarte stof zie hihihi ...

Sue zei

Hi Iris
I have arwarded you the Liebster Blog Award. See my blog for details
http://suesstitching.blogspot.co.uk/