zondag, april 29, 2012

Zondag rustdag ?

Even een testbericht vanop mijn i pad... vandaag zondag, rustdag zou je zeggen, maar ik heb eerst de badkamer even onder handen genomen . Helemaal voldaan geef ik me deze namiddag over aan het luie zondaggevoel en mijn hobbie borduren. Deze morgen had ik al snel de laatste steekjes gezet aan mijn Deck the Halls uit Tiny Tidings XVI van Lizzie Kate, en deze namiddag start ik een nieuwe voor Kerst... Voel me helemaal in de Kerstsfeer met dit grijze weer. Onze dochter is op bezinningsweekend vertrokken gisteren met de vrijzinnige jeug van Aalst. Ze waren met 80 en allemaal even enthousiast, ze vergat zelfs afscheid te nemen en zat al snel op de bus. Hopelijk is het in Oostduinkerke iets minder nat dan hier bij ons. Vanavond om 21 uur is ze weer thuis. Ondertussen straks onze loge Sofian ophalen, de beste vriend van onze zoon.... En vanavond meeneemchinees op de menu.... Zalige zondag ..... Foto's van mijn werkjes volgen later, blijkbaar kan dat niet van op de iPad (of ik weet toch niet hoe. ;) )

Geen opmerkingen: