dinsdag, mei 01, 2012

1 mei

Gisteren gezellig spelletjes gespeeld met vrienden. Een van onze nieuwe spelletjes heet Kill dr Lucky, en geloof mij het is niet evident dat te doen zonder gezien te worden ;) Michaël had al een paar pogingen achter de rug, maar Guy werd de uiteindelijke winnaar...


Verder ben ik gewoon al (of nog) in Kerstsfeer. Hier een paar werkjes die ik gemaakt heb onlangs. Het zijn designs van Lizzie Kate uit haar Tiny Tidings XVI.



Zaterdag ben ik met een vriendin stofjes gaan kopen voor een project waar we volgende zaterdag gaan aan werken. Hier zijn mijn aankopen. Over het project zaterdag meer ;)


Nog een paar paaswerkjes. Het eerste is ook van Lizzie Kate, en het tweede is een SanMan Originals.



Vandaag 1 mei. Vrije dag voor iedereen, dus straks gezellige namiddag met vrienden. Maar eerst onze loge van het weekend thuis afzetten en lekker gaan eten bij de mama .

Geen opmerkingen: