vrijdag, januari 04, 2013

Goeie voornemens en een vervulde wens

Het nieuwe jaar begint meestal met goeie voornemens. Gelukkig heb ik er niet veel gemaakt, dan kan ik er niet veel vergeten ;) . Eén van mijn voornemens is om wat meer terug aan mijn PC te komen, en mail wat beter bij te houden. Misschien ook een kans om weer wat meer te bloggen.

Een ander voornemen was om mijn borduurgroep weer wat leven in te blazen, en daar ben ik nu volop mee bezig, met een wensenkermis. Mijn eerste wens waren lintjes om pinkeeps mee af te werken, en die wens werd vervuld door Elza. Nog eens bedankt Elza, ze zullen goed worden besteed !!!


Ik heb ook mijn eerste borduurwerkje gemaakt gisteren. Moet het enkel nog afwerken en kan het ook nog niet tonen, want het is een verrassing ;), dus nog even geduld ...

1 opmerking:

Verona zei

Jij bent goed verwend door Elza