woensdag, november 26, 2014

mijmeringen....

Alweer bijna een jaar geleden dat ik nog iets heb toegevoegd... soms vraag ik me af of iemand dit eigenlijk leest ? Volgens de statistieken had ik vandaag al 22 views en heb ik zelfs volgers. Misschien dan toch iets meer mijn best doen om te blijven bloggen. Door alla andere mogelijkheden tot sociale media, vooral facebook, vergeet ik dat ik ook een blog heb.

Alweer bijna een jaar voorbij, met nieuwe ontdekkingen zoals Antwerp convention in April. Waar we ontdekt hebben dat onze dochter into cosplay is


en de mama het ook wel leuk vond ;),

 
 
met voetbalgekte,
 
 

 
een jaar met alweer een leuke vakantie in de Langue-Doc,




 een kwis met veel ambiance en denkwerk,



toch ook maar naar F.A.C.T.S. , omdat Antwerp convention al zo leuk was ;)



en een tof halloweenfeest  met een cocktail van de pinterestchallenge die ik aangegaan ben met Bianca .

 

Op naar Kerstmis : verlanglijstjes worden gemaakt, koekjesexchanges georganiseerd, decoratie wordt dit weekend bovengehaald en dit jaar .... geen goeie voornemens ;). We zien wel hoe alles loopt .....


1 opmerking:

Chantal zei

Leuk hier nog eens iets te lezen
Groetjes