zondag, januari 11, 2015

Het nieuwe jaar....

.... is alweer begonnen. Goeie voornemens dit jaar heb ik niet gemaakt, meestal hou je die toch niet vol, maar ik heb wel al heel flink gewerkt ;) Ik heb mijn decemberdeel afgewerkt van de SAL "On Wednesday we stitch Black" van The Primitive Hare, en ben ondertussen aan de rechtse helft begonnen die we kregen deze week.

 
Madame Chantilly had ook een verrassing op haar blog klaar. We kregen een mooie freebie . Wie een foto van het afgewerkte werkje stuurt naar haar kan een kadobon winnen voor haar patronen. Mijn borduurgedeelte is klaar, nu nog afwerken. Doorsturen ga ik wel niet doen, vond het gewoon een heel mooi patroontje. Er staan al een heleboel mooi afgewerkte op haar blog. Het is voor het nieuwe jaar, maar kan volgens mij blijven tot valentijn ;)


Gisteren kreeg Tara haar BFF op bezoek en die had haar een leuke en lekkere taart gemaakt !


Verder ben ik aan het snuffelen tussen mijn valentijnpins op pinterest, want Bianca, ik hou die pinterestchallenge van je nog even vol ;)

1 opmerking:

Chantal zei

Je werkjes zien er al goed uit .
Je dochter Tara is al een hele madam geworden .